На головну сторінку сайту Спільна Справа ТБ      
СПІЛЬНА
Сайт Спільна Справа ТБ в Запоріжжі
СПРАВА

Ukr

 

Кошик покупця

 

Кабінет покупця

  ГОЛОВНА  
|  ДОВІДКА  
|  КОРИСНІ СТАТТІ  
|  КОНТАКТИ  
|  КНИЖКОВА КРАМНИЦЯ  
 

Володимир Парасюк про ідеологію протесту, схеми Ахметова та революцію до кінця

23-02-2017 23:01 "Володимир Парасюк про ідеологію протесту, схеми Ахметова та революцію до кінця"

Владислав Руденко, Романія Горбач


Торгівельна блокада Донбасу перетворилась з тимчасової акції у справжнє ідеологічне протистояння, відлуння якого чути вже і в столиці


Торгівельна блокада Донбасу перетворилась з тимчасової акції у справжнє ідеологічне протистояння, відлуння якого чути вже і в столиці


Хто кого блокує, як довго все це триватиме та що здатне фундаментально змінити країну, розповів гість Politeka Online народний депутат України Володимир Парасюк.



– Уже півтора місяця триває блокада Донбасу. Це викликало резонанс у суспільстві. Чого ви хочете у такий спосіб досягнути?

Володимир Парасюк– Передовсім почати нормально ставитись до того, що відбувається зараз на Донбасі. Треба назвати це якось: окупацією, війною чи якось інакше. Доки в нас немає жодного ставлення, доти не вирішимо питання на Донбасі.

Якщо воюємо – то воюємо, якщо торгуємо – то торгуємо. Посередині нічого немає. Необхідно називати речі своїми іменами.

Звісно, є надважливе питання – звільнення полонених. Це одна з основних вимог до влади. Якщо ви змогли домовитись про постачання вугілля, то нічого вам не заважає домовитись і про звільнення полонених. Вони все одно їздять туди. Нічого їм не загрожує. То нехай хоча б 20 полонених випустять. Тоді зможемо говорити з Гройсманом про якийсь конструктив, про вирішення проблеми.

Все, що називається «державним звільненням полонених» – це ширма. Просто торгівля людьми. Час від часу Порошенко випускає двох-трьох людей, показуючи, що він великий миротворець. Розповідає про агресію Росії. Він має площину для піару.

Блокада – лакмус. Уся Україна поділилася на проукраїнських, проросійських громадян та просто торгашів, продажних людей.

– Хто належить до останньої категорії?

– Ахметов, державні органи влади, Грицак (Василь Грицак – голова СБУ, – ред.), оточення Порошенка, Луценко та й усі правоохоронні органи. Тобто йдеться про людей, які контролюють законність в Україні на найвищому рівні. Всі в темі.

Також є проблема, що в Україні з’явилося більше експертів з енергетики й політологів, ніж самих політиків. На будь-якому телеканалі кожні півгодини якийсь новий політолог, політтехнолог. Вони всі говорять під кальку. Я хочу цим усім людям сказати, що народ не дурний, він усе це бачить – джинса на каналах є.

Так само і серед політиків: когось купили, когось залякали, комусь сказали: «Хочеш вести бізнес? Іди говори ось це».

Але я думаю, що ми переможемо в цьому протистоянні, передовсім – ідеологічно. Вже перемагаємо. Рейтинги деяких політиків дуже швидко падають. Лакмус занурили в речовину, де лакмус – це блокада, а речовина – політики. Дивимось, хто якого кольору, – хто проросійського, хто ніякого – рошенівського, хто синьо-жовтого – патріотичного. Це дуже добре впливає на розвиток суспільства. Наголошую, що блокада – це не мітинг, не акція, не піар. Це ідеологія протесту.

– Перекриття всіх каналів постачання на окуповані території пришвидшить завершення війни?

– Так. Деякі політологи розповідають, що в світі є різноманітні ситуації, коли торгують із представництвами окупованих територій, які взяли правління в незаконний спосіб. Називають Грузію, Придністров’я, Нагорний Карабах. Це все дуже добре, але їх усіх об’єднує те, що ці конфлікти – не вирішені, а заморожені на віки вічні.

Хочемо вирішити проблему Донбасу? Тоді треба припиняти торгівлю. Поки забезпечуватимемо комфортні умови існування, а фейкові республіки себе позиціонуватимуть як держави, доти ця війна триватиме.

Якщо ж розуміємо, що окупанти – це маргінали, незрозумілі дикуни, які прийшли з автоматами на нашу землю, – так наближаємо завершення війни. Відключити їм газ, воду, світло, залишити без ахметовських гумконвоїв, забути про постачання продовольства – війна сама закінчиться. Заручники ситуації всі сюди втечуть.

Росії більше нецікаво все це спонсорувати. Вона створює умови, щоб терористи самі себе забезпечували. Для цього створили одну з схем – торгівлю з Україною.

– Що це за ахмєтовські гумконвої?

– Там усе: метал, цегла, колеса до різноманітної техніки, пісок, цемент, паливомастильні матеріали. Частка вугілля – приблизно 20%. Решта – продовольство. Де-юре окуповані землі –  територія України. Там немає жодної митниці. До реєстрів «Укрзалізниці» не треба нічого вносити. Можна їздити туди-сюди просто так скільки заманеться. Регулюють це лише дозволи Служби безпеки України, що не є навіть підзаконним актом. Це просто фількіна грамота, яку вигадав собі Грицак.

– Які там фінансові масиви курсують?

– Мільярди. Якщо хтось кричить, що у Верховній Раді роздають мільярди, то там роздають тисячами, наскільки я знаю. Ходять депутати, які думають, як би себе реалізувати в цих корупційних схемах, як продатись, перетворити свій мінімальний політичний вплив на готівку. Я їм іноді кажу: «Ви просто бездарі, ви такі лохи, що навіть не можете себе дорого продати олігархам». Я можу це говорити, бо я вільна людина. Так їх тролю.

Об’єми, які я побачив, просто вражають. Коли їхав на Схід, не міг навіть уявити.

Ситуація нагадує один із центральноєвропейських аеропортів, де літак приземляється кожні 30 секунд. Так само й у нас на Донеччині – кожні 15 хвилин потяги туди-сюди рухаються.

Найпотужніша станція, яку заблокували – Фінольна. Там за один рік і чотири місяці пройшло 700 тис. вагонів. І це лише офіційна частина, яку змогли дослідити. Думаю, що була й неофіційна. Якщо це сірі схеми, то є й чорні – коли ніхто не знає, що там узагалі рухається. Це рівень президента, найвищого керівництва держави.

– Хто в нас проросійський, зрозуміло, але хто проукраїнський?  

– Мене вразила позиція деяких людей, імена яких я пообіцяв не називати. Вони в цій країні непогано фінансово влаштувалися. Кажуть: «Давайте, хлопці, покладіть край цьому всьому, зашивайте потоки, бо в такому хаосі жити не можна».

– Тобто є фінансова підтримка?

– Я не сказав би, що вона фінансова. Радше моральна. Що ж до політиків, то й у фракції «Самопоміч» є людина-дві, які проти блокади. Так само в «Батьківщині»: є люди, які щиро підтримують блокаду, та ті, які розуміють, що треба підтримувати, бо це тренд.

Так само й різні позиції серед політологів, журналістів. Тобто всіх тих, хто формує громадську думку. Є люди, які підтримують блокаду, незважаючи на те, що їх намагаються підкупити, задобрити.

– Ви згадували про спецслужби. Яка їхня роль?

– Намагаються залізти, але не вдається. Просто ми зробили дуже хорошу підготовчу роботу. Будували блокаду як ідеологію протесту. І вона нам вдалася. Може, хтось і візьме сумку з грошима, але блокада триватиме. Вона не належить нікому – ні Парасюку, ні Соболєву, ні Петру, ні Степану, ні Івану. Вона належить народу.

Ми всій Україні показали, що треба бити по їхніх ресурсах. Тоді маємо площину для ведення перемовин.

Зуміли перекрити заробітний потік. Олігархи – це ті люди, які зав’язані на бюджеті України. Це ніби коло. А ми вибиваємо деякі елементи з цього кола. Вочевидь, Ахметов замислюється, що робити. Щоправда, вони зараз почали вугілля через Росію возити, а потім – через Харківську область. Але ми й там перекриємо. Ми готуємося, робимо все почергово. Найперше – на найслабшій гілці. Потім – на трохи більшій, а під кінець – на найпотужнішій.

– Ви впливаєте на прийняття ключових рішень щодо блокади?

– Ні. Моя робота в цій блокаді – пояснення людям, що воно таке, якісь організаційні питання.

– Днями були сутички у Києві, пов’язані з блокадою. Як оцінюєте дії влади й правоохоронців?

– Цинізм Порошенка перевищив будь-які величини, які були до того. Він навіть навпроти стели, де було серце зібрання людей, поставив щити, на яких показували наших героїв. Так перекрили, щоб люди не могли просто зібратися навколо цієї стели. Використовують патріотизм, щоб люди не могли об’єднатись.

Сталася певна провокація для зміщення акцентів. Мета – відвернути увагу від торгівельної блокади. Перемістити її звідти на київський рівень.

Хоча питання зібрання людей на Майдані було суто інформативним. Немає зараз так багато ЗМІ, через які можна ретранслювати блокаду, тому й вдались до майданівських методів, до віче. Влада дуже грамотно тут спрацювала.

– Маємо третю річницю розстрілу Небесної Сотні. Що потрібно для якісних змін в Україні, щоб Революція гідності справді перемогла?

– А вона й перемагає. Просто ми не бачимо. Влада – це похідна, не основа. Так, вона не змінилась в державі. Є маленькі перемоги – НАБУ, САП, електронне декларування.

Візьмімо ширший загал – розвиток суспільства. Хтось каже, що нам пороблено. Це не так. Просто є моделі держав, де люди вміють робити висновки і знають, що робити з перемогою, а є нації, які не знають. Ми якраз і є такою нацією. Не вміємо розвиватися в еволюційний спосіб – бути терплячими й послідовними. Але у нас теж є модель – революційно-еволюційна. Тобто прискорюємо еволюцію революціями. І це нормальне явище.

Тому на третю річницю Майдану хочу сказати, що у владі не все змінилося, але суспільство – дуже. Люди так цікавляться політикою, що мені здається, що я скоро зайду в пологовий будинок, де немовлята говоритимуть на політичні теми. Люди шукають істину, де є проблема. Влада сьогодні є, а завтра її немає. Треба змінювати свідомість. Доки люди не почнуть обирати нормальну владу, доти, хоч кіл на голові вбивай, нічого не зміниш. Я знаю точно, що Луценко за свої заслуги сяде до в’язниці. Порошенко, можливо, тікатиме, а всі його посіпаки дуже добре усвідомлять, де вони живуть. Ми до того йдемо. Лишилось мало. Але головне – не здаватися. Якщо зараз здамося, доведеться знову десять років чекати революційних змін. Якщо вже почали революцію, давайте йти до кінця.

 

Джерело: politeka.net


Новини
13-12-2017 23:57
Саакашвілі: моя мета - прибрати з України сарану, яка її з'їдає
Саакашвілі розповів про свою програму наведення порядку в Україні ...
» детальніше
23-10-2017 23:09
Віктор Шишкін: заяви про федералізацію України є шкідливим
Суддя Конституційного Суду України у відставці Віктор Шишкін назвав заяву першого президента України Леоніда Кравчука про можливу федералізацію нашої держави шкідливою. Про це він повідомив у коментарі i.ua.tv ...
» детальніше
20-10-2017 23:52
Віктор Шишкін. Звернення до суспільства
На передодні запланованого мітингу який відбувся 17 жовтня 2017 року, фахівцями Національної Асамблеї України був розроблений проект закону “Про надання згоди на притягнення до кримінальної відповідальності, затримання чи заарештування народних депутатів України”. Цей законопроект дозволяє народним обранцям виконати свою передвиборчу обіцянку ...
» детальніше
13-10-2017 16:20
Віктор Шишкін: для Європи своя сорочка ближча до тіла
На думку судді Конституційного Суду України у відставці Віктора Шишкіна, у Парламентській асамблеї Ради Європи антиукраїнський фактор став домінуючим ...
» детальніше
07-10-2017 23:29
Віктор Шишкін: Верховна Рада так і не визнала Росію агресором
У проекті закону про реінтеграцію Донбасу забули про Крим, а Росію за фактом не визнали агресором. Весь документ спрямований на включення в українське законодавство мінських угод ...
» детальніше
30-09-2017 12:55
Олександра Дрік: Антикорупційний майдан. Через шахрайство влади Україна може залишитись без грошей і з корупцією
Президент та Уряд звітують до ЄС про запуск НАЗК і е-декларування як свій успіх і досягнення, а тим часом в Україні роблять все для того, щоби ні те, ні інше ніколи по-справжньому не запрацювало ...
» детальніше
16-06-2017 13:29
Політика. 21 століття. Що нас чекає
950 мільйонів африканців і арабів поховають Європу до середини століття! - німецький професор. Так стверджує германський професор Гуннар Хайнзон ...
» детальніше
11-04-2017 20:00
Заява фракції «Самопоміч»: ПРИПИНИТИ ТЕРОР ПРОТИ СВОЇХ ЛЮДЕЙ
Останніми тижнями спостерігається тенденція до непропорційного застосування сили органами правопорядку,  використання для операцій людей без розпізнавальних знаків та втручання поліцейських в роботу законодавчого органу влади ...
» детальніше
10-04-2017 22:40
"Нас поглинає кредитне болото. Ситуація катастрофічна" - інтерв'ю з Лановим, Соскіним і Новаком
На сьогодні державний борг України становить близько 72 млрд доларів США. Це борги внутрішні й зовнішні, борги перед МВФ, ЄБРР, ЄІБ. Ми боргуємо ЄС, США, Японії і ще Бог знати кому. Мало це чи багато? Здатна Україна безболісно платити за своїми зобов’язаннями чи ні? І чи не загрожує нам дефолт? ...
» детальніше
03-04-2017 01:00
Ситник: Збитки від зловживання НБУ коштами на рефінансування - мільярди
НАБУ перевіряє законність витрачання коштів на рефінансування  та причетність до цього процесу керівництва Нацбанку України, збитки державі становлять мільярди гривень ...
» детальніше
21-03-2017 20:01
ВЛАДИМИР ГРИЦАЙ: Хто наповнює кишені бандитів з "ЛНР"?
... "Взаємовигідна співпраця" з ОРДЛО триває. Електроенергія туди як поставлялася, так і поставляється, вода теж ...
» детальніше
16-03-2017 23:52
Націоналісти підписали та представили Національний маніфест
16 березня 2017 року в Київському міському будинку вчителя відбулося представлення Національного маніфесту ...
» детальніше
15-03-2017 12:01
Константин Иванченко: Порошенко обойдется Украине дороже, чем Янукович
Что показала блокада ОРДЛО. Власть Украины прорвала блокаду «торговли на крови» с ОРДЛО. Эшелоны с грузами для убийц украинцев могут и дальше пересекать линию фронта ...
» детальніше
09-03-2017 21:00
Директор Інституту судових експертиз Рувін спробував відкликати ключову експертизу у справі Насірова – «Схеми»
Директор Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (КНДІСЕ) Олександр Рувін 15 грудня 2016 року надіслав листа до Національного антикорупційного бюро України з проханням вважати недійсним ключовий документ у справі Романа Насірова – висновок судово-економічної експертизи, що своїми діями він завдав держбюджету збитків у сумі понад 2 мільярди гривень ...
» детальніше
28-02-2017 18:00
"ЛНР" і комунізм: чому за електрику для сепаратистів платять українці
Після того як незаконні збройні формування нас пограбували, ми повинні безкоштовно постачати їм електрику за рішенням нашого уряду. Це парадокс ...
» детальніше
24-02-2017 14:26
Майже "розвели як кошенят", або як провалилась спроба приборкати НАБУ
"Розвели як кошенят" – так сказали б за часів Чечетова і Януковича про те, що відбулося вдень 23 лютого в залі Ради. Тепер це називають "боротьбою з корупцією" ...
» детальніше
23-02-2017 23:01
Володимир Парасюк про ідеологію протесту, схеми Ахметова та революцію до кінця
Торгівельна блокада Донбасу перетворилась з тимчасової акції у справжнє ідеологічне протистояння, відлуння якого чути вже і в столиці ...
» детальніше
23-02-2017 16:00
Как российская мафия грабит украинцев через тарифы облэнерго
В последние несколько месяцев только ленивый не вменял местным властям повышение тарифов на все коммунальные услуги, не задумываясь, что любая такая услуга наполовину, а в некоторых отраслях и более, состоит из затрат на электроэнергию ...
» детальніше
22-02-2017 16:00
"Свобода", ПС и "Национальный корпус" выдвинули ультиматум власти
"У нас хватит смелости, сил и решимости самораспустить эту Верховную Раду" ...
» детальніше
18-02-2017 06:00
Оксана Сироїд: СКАЛЬПЕЛЬ
Те, що з державним організмом коїться щось недобре, люди відчувають, і вже досить тривалий час ...
» детальніше
17-02-2017 22:44
Від цього плавиться мозок та закипа Лють. Або що таке алігархопаханат?
Від цього плавиться мозок та закипає… Перш ніж читати – сядьте та візьміть валідол. Або автомат! Та перестаньте взагалі платити мафії податки та комуналку! Бо вони не платять нічого! Що таке алігархопаханат ? ...
» детальніше
16-02-2017 23:26
Андрій Ильенко : Наша армія на російську агресію відповіла, а український політикум - ні
Чи потрібна економічна блокада тимчасово окупованих територій, чому треба запроваджувати воєнний стан, що може бути альтернативою Мінським угодам ...
» детальніше
16-02-2017 15:53
Віктор Шишкін. Лекция на тему: «Конституційне право». Частина 2.
У рамках співпраці Товариства «Знання» України та громадської організації «Українська Республіканська Платформа» 8 лютого 2017 року в конференц-залі товариства відбулася публічна лекція першого Генерального прокурора України ...
» детальніше
11-02-2017 22:00
Степан Хмара: Доповнення до моєї статті - "ДЛЯ ТИХ, ХТО Є ЖЕРТВАМИ БРЕХЛИВИХ МАНІПУЛЯЦІЙ"
Хочеться щоб українці більше думали. То був би найкращий імунітет від маніпулювання ними ...
» детальніше
10-02-2017 23:30
Степан Хмара: ДЛЯ ТИХ, ХТО Є ЖЕРТВАМИ БРЕХЛИВИХ МАНІПУЛЯЦІЙ
Активне обговорення попередньої статті "Пора отямитися" показало, що поряд більшості людей, які підтримують позицію автора, є чимало таких, хто спантеличений брехливою пропагандою і поведінкою неукраїнської влади в Україні, яка задіяла для цього табуни платних гнид ...
» детальніше
10-02-2017 15:47
Віктор Шишкін. Лекция на тему: «Конституційне право». Частина 1.
У рамках співпраці Товариства «Знання» України та громадської організації «Українська Республіканська Платформа» 8 лютого 2017 року в конференц-залі товариства відбулася публічна лекція першого Генерального прокурора України ...
» детальніше
04-02-2017 23:41
Пионтковский: Теперь по-тихому замочить Лукашенко в сортире уже не получится
Президент Беларуси Александр Лукашенко заявил перед всем миром, что суверенитету страны угрожает путинская Россия, и что он будет этот суверенитет отстаивать, считает российский политолог и публицист Андрей Пионтковский ...
» детальніше
04-02-2017 21:11
Россия: «Смерть» как товар на экспорт
Ирану достаточно было испытать баллистическую ракету для того, чтобы Трамп ввел санкции, приправив их гневным комментарием о том, что "Иран играет с огнем". Вопрос: сколько России надо убить украинцев под замерзающей Авдеевкой, чтобы "лучший президент, которого бог когда-либо посылал Америке" нашел в себе силы хотя бы публично возмутиться тому, что с 29 января дня не проходит без гибели украинских военных и мирных жителей в районе эскалации? ...
» детальніше
03-02-2017 23:30
Российский активист сражен загадочной болезнью, и США не должны молчать
"Через день после того, как президент Трамп и Владимир Путин провели первую телефонную беседу, поддерживаемые Россией силы начали самое массированное наступление в Восточной Украине за последние месяцы, - говорится в редакционной статье The Washington Post ...
» детальніше
03-02-2017 20:20
Майкл Вейсс: Путин отравил еще одного противника?
"Владимир Кара-Мурза почувствовал недомогание в поезде, когда возвращался из Твери, где только что показал фильм в память об убитом российском диссиденте, бывшем вице-премьере Борисе Немцове", - пишет журналист The Daily Beast Майкл Вейсс ...
» детальніше
02-02-2017 23:00
Степан Хмара: ПОРА ОТЯМИТИСЯ !!!
На Донбасі - АТО (антитерористична операція!), яку ніхто не проводить... СБУ, яка мала б здійснювати антитерористичні заходи, нічого не робить. Натомість на Донбасі є лінія фронту, яку називають "лінія розмежування". На "лінії розмежування" стоять війська ЗСУ, але не СБУ ...
» детальніше
02-02-2017 18:46
МИХЕИЛ СААКАШВИЛИ: "ПОРОШЕНКО УПРАВЛЯЕТ ПОТОКАМИ, НО ОН НЕ УПРАВЛЯЕТ СТРАНОЙ. УКРАИНОЙ УПРАВЛЯЕТ КРИЗИС"
Экс-президент Грузии Михеил Саакашвили стал оппозиционным политиком в Украине. После отставки он покинул власть, и делает свой политический проект, крайне редко попадая в поле зрения украинских СМИ ...
» детальніше
01-02-2017 12:23
США обвинили Россию в агрессии под Авдеевкой и назвали «оправданным» продвижение украинских сил
США обвинили Россию в агрессии под Авдеевкой и назвали «оправданным» продвижение Миссия Соединенных Штатов Америки при Организации по безопасности и сотрудничеству в Европе выпустила специальное заявление в связи с агрессией РФ в Авдеевке, в котором она призвала Москву и подконтрольные ей оккупационные силы прекратить попытки захватить новые территории, отвести силы от линии соприкосновения и обеспечить проведения ремонта городской инфраструктуры, критически важной для выживания тысяч горожан, которые остаются без света и тепла в сильный мороз ...
» детальніше
30-01-2017 23:01
Олег Соскін: Виконання мінських угод означає ліквідацію України
Під час свого засідання Парламентська Асамблея Ради Європи розглянула та прийняла низку резолюцій, що стосувались України ...
» детальніше
26-01-2017 22:09
Новоженець: Патріоти - не терористи !
26.01.17. - "Історичні паралелі" з Ростиславом Новоженцем, заступником голови Української Республіканської партії ...
» детальніше
24-01-2017 22:40
Левко Лук’яненко: «Ми не сироти у Бога!»
Український націоналіст, дисидент часів СРСР, котрий відбув за ґратами 25 років, співзасновник Української Гельсінської групи, політичний і громадський діяч незалежної України, колишній народний депутат І, ІІ, ІV і V скликань, Герой України, лауреат Національної премії імені Т. Шевченка, автор «Акта про Незалежність України», а також книжок «Нюрнберг-2», «Маршал Жуков і українці у Другій світовій війні», «Шлях до відродження». Левко Григорович Лук’яненко — знакова постать у новітній історії самостійної держави Україна ...
» детальніше
21-01-2017 23:38
Олег Романчук. Україна кишить колаборантами
Вони ще небезпечніші за корупціонерів. Колаборанти – це своєрідні «зелені чоловічки». Тільки без уніформи. Поки що ...
» детальніше
19-01-2017 23:57
Новоженець : Христос хрещався ! - В ріці Дніпрі !
19.01.17. - "Історичні паралелі" з Ростиславом Новоженцем, заступником голови Української Республіканської партії ...
» детальніше
12-01-2017 23:21
Новоженець : Обрізання - нам чуже !
12.01.17. - "Історичні паралелі" з Ростиславом Новоженцем, заступником голови Української Республіканської партії ...
» детальніше
05-01-2017 22:37
Новоженець : Дідух, коляда - щасливого Різдва !
05.01.17. - "Історичні паралелі" з Ростиславом Новоженцем, заступником голови Української Республіканської партії ...
» детальніше
30-12-2016 21:18
Ростислав Новоженець: Вітання з Новим 7525 роком!
Обурююсь, коли мене вітають з «наступаючим». Це не тільки калька з російської. Адже, коли хтось «наступає» – слід захищатись. А це вже не привітання, а виклик. Вживаймо питоме українське – «прийдешній» ...
» детальніше
26-12-2016 20:00
Дипломатичний скандал з Ізраїлем: чому Київ не міг проголосувати інакше
Минулі вихідні пройшли під знаком загострення відносин між Ізраїлем та Україною
» детальніше
24-10-2016 05:57
Українців зобов’яжуть заплатити за аудит квартир і платити пеню
В Україні вже в наступному році має запрацювати Фонд енергоефективності, інвесторами якого фактично стануть самі українці ...
» детальніше
21-10-2016 22:38
Партія 5.10 анонсувала З'їзд підприємців Києва 29 жовтня 2016 року
Вже два роки в Києві твориться беззаконня. Зносяться десятки тисяч квадратних метрів дозволених ще учора торгових площ. Рушаться прибудови. Розбиваються фасади ...
» детальніше
21-10-2016 07:00
Заява Партії 5.10: Затримання Геннадія Балашова на Банковій
Сьогодні на вулиці Банкової прямо під адміністрацією президента, сталося те, що можна вважати апогеєм розквіту поліцейської держави - напад на Політичну Партію 5.10 і арешт лідера Партії Геннадія Балашова ...
» детальніше
14-10-2016 22:47
Білецький та «азовці» створили партію «Національний корпус»
Цивільний корпус «Азов» створив політичну партію «Національний корпус» ...
» детальніше
06-10-2016 23:00
Прямим текстом: Кого фінансує українець, сплачуючи за газ?
Квитанції за газ – гроші в кишеню сепаратистів. Кого фінансує українець, сплачуючи за блакитне паливо? І звідки ці космічні ціни?...
» детальніше
27-09-2016 23:27
Анатолій Амелін: 25 років Незалежності: економічні підсумки
Анатолій Амелін, директор економічних програм УІМ, колишній член Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України, підводить економічні підсумки 25 років незалежності України: мовою цифр ...
» детальніше
08-08-2016 22:02
Віктор Шишкін в студії НАРОД і ВЛАДА на кухні у дядечка Богдана
Віктор Шишкін в студії Народ і Влада на кухні у Дядечка Богдана про злочинні спроби руйнування конституційного ладу України ...
» детальніше
08-07-2016 21:55
Пам'яті філософа Елвіна Тоффлера
Американський філософ, соціолог і футуролог, один з авторів концепції постіндустріального суспільства ...
» детальніше
 
Copyright © 2013, Запоріжжя
Останнє оновлення сайту: 14-02-2018 09:00