На головну сторінку сайту Спільна Справа ТБ      
СПІЛЬНА
Сайт Спільна Справа ТБ в Запоріжжі
СПРАВА

Ukr

 

Кошик покупця

 

Кабінет покупця

  ГОЛОВНА  
|  ДОВІДКА  
|  КОРИСНІ СТАТТІ  
|  КОНТАКТИ  
|  КНИЖКОВА КРАМНИЦЯ  
 

Андрій Ильенко : Наша армія на російську агресію відповіла, а український політикум - ні

16-02-2017 23:26 "Андрій Ильенко : Наша армія на російську агресію відповіла, а український політикум - ні"

Чи потрібна економічна блокада тимчасово окупованих територій, чому треба запроваджувати воєнний стан, що може бути альтернативою Мінським угодам - в інтерв'ю Gazeta.ua розповідає народний депутат Андрій Іллєнко.


Андрій ІЛЛЄНКО: Україна з доброї волі віддала третій у світі ядерний потенціал. Сьогодні з нами одні повелися підло, а інші не виконують своїх зобов'язань


Андрій ІЛЛЄНКО: Україна з доброї волі віддала третій у світі ядерний потенціал. Сьогодні з нами одні повелися підло, а інші не виконують своїх зобов'язань


- Крім вигнання Януковича, всі інші вимоги Майдану або взагалі не виконані, або лише частково. Деолігархізація не відбулася. Люстрація пройшла лише на папері. Боротьба з корупцією - декларативна. Величезні зміни відбулися в суспільстві. Але вони не зачепили парламент, уряд, президентську адміністрацію, політиків загалом, - каже народний депутат від ВО "Свобода" 29-річний Андрій Іллєнко.


Зустрічаємося 10 лютого у його кабінеті в парламентських комітетах на вул. Садовій у столиці.


Як змінилися українці за останні три роки?


- Нарешті відчули себе нацією. Ми внутрішньо консолідовані. Путін вважав, розсипле Україну, як картковий будинок. Але українці проявили дива мужності. Мало хто у світі сьогодні може так. У Європі точно ніхто. Хто ще кілька років тому міг уявити, що Україна на рівних може протистояти своєму вічному ворогові - Росії. При цьому ми не просто не здаємося, а тримаємо свої позиції. Попри вкрай слабку владу, є держава, волонтерство, добровольчий рух. Ми вже не колонізована нація без свого голосу.


Українці проявили дива мужності. Мало хто у світі сьогодні може так. У Європі точно ніхто


Багато хто говорить, що Крим і Донбас зможемо повернути лише після розпаду Росії. Є оптимістичніші сценарії?


- Росія розвалиться, як і будь-яка імперія. Ми переоцінюємо її силу. РФ - це штучно створена країна. Її роздирають географічні, економічні, релігійні, національні протиріччя. Їм потрібні зовнішні війни, щоб підтримувати внутрішню консолідацію. Так не може тривати вічно. Росія виснажується економічно, ідеологічно. Ще за життя нашого покоління побачимо повний крах Московії в її нинішньому вигляді. Це не означає, що маємо просто сидіти та чекати. Мусимо діяти, розвивати свою країну й захищати її.

Донбас і Крим не повернуться просто з доброї волі Росії. Маємо зробити це самі військово-політичним шляхом. Цілком можливо - у момент внутрішньої кризи в Росії. Мусимо готуватися до цього.


Ми переоцінюємо силу Росії. Це - штучно створена країна. Її роздирають географічні, економічні, релігійні, національні протиріччя

 

Автор: dsnews.ua

Андрій ІЛЛЄНКО: Росія виснажується економічно, ідеологічно. Ще за життя нашого покоління побачимо повний крах Московії

 

Андрій ІЛЛЄНКО: Росія виснажується економічно, ідеологічно. Ще за життя нашого покоління побачимо повний крах Московії


Міжнародні партнери допоможуть нам протриматися до того моменту?


- Наша зовнішня політика в корені не правильна. Часто не маємо свого голосу. Робимо все, що нам говорять ззовні. А часто наші партнери не виконують свої зобов'язання. Як, наприклад, із безвізовим режимом чи Угодою про асоціацію. Ставляться до нас, як до людей, з якими можна поводитися без поваги. На жаль, нинішня й попередня влада до цього довели. Здали третій у світі ядерний потенціал. Президент підписав Мінські угоди. Там сказано, Росія не є стороною конфлікту. Протистояння відбувається між Україною і ОРДЛО. Й світ починає схилятися до брехливої російської версії. Мовляв, в Україні внутрішній конфлікт, "гражданская война".

РФ веде себе агресивно, нахабно. Не хоче йти на жодні компроміси. Водночас, наша дипломатія готова до майже всіх можливих поступок. Захід міркує: "Давайте всі разом натиснемо на Україну. Можливо, отримаємо результат, який задовольнить Росію". З нами почнуть рахуватися, якщо ми ні на сантиметр не відступатимемо від своїх принципових позицій.

Чекаємо, коли хтось вирішить нашу долю. А потрібно брати її в свої руки. Ініціювати створення Балто-Чорноморського альянсу країн Східної Європи, Кавказу, Туреччини, Балкан. Маємо апелювати до Будапештського меморандуму, до наших гарантів - США і Великої Британії. Вони помиляються, якщо думають, що Україною все обмежиться.


Як вони можуть нам допомагати?


- Що потрібно для війни? Зброя і гроші.


Чому майже не допомагають?


-Бояться роздратувати Москву.


Але Європа має розуміти - Росія не зупиниться, діятиме далі. Можна закрити очі на Україну, як свого часу зробили щодо Чехословаччини. Але тоді доведеться дорого за це платити в майбутньому. Європі варто пояснювати - перед вами Росія, яка абсолютно не сповідує ваші цінності. Сьогодні західний світ має всі можливості змусити РФ до будь-чого невеликими силами. Але кожен раз віддаляючи цей момент, робить Росію сильнішою і нахабнішою. Сама ж навпаки - слабшає. У результаті ситуація нагадує події в Європі перед початком Другої світової війни.


Що потрібно для війни? Зброя і гроші


"Свобода" пропонує парламенту ухвалити вісім законопроектів, щоб вибратися з глухого кута, у який зайшли на Донбасі. У чому суть цих ініціатив?


- Це першочергові законопроекти, що стосуються припинення торгівлі з окупованими територіями та розриву дипломатичних стосунків із Росією. Законопроекти №0002 "Про денонсацію договору про дружбу, співробітництво й партнерство між Україною і Російською Федерацією", №1206 "Про дзеркальні майнові санкції щодо РФ", №1135-1 "Про цивільну зброю і боєприпаси", №2066-а "Про заборону торгівлі з тимчасово окупованими територіями України", №3213 "Про ембарго на імпорт товарів отриманих (вироблених) на митній території держави-агресора", №4808 "Про внесення змін до закону "Про міжнародні договори України щодо припинення міжнародних договорів України укладених з державою-агресором", проект постанови "Про розірвання дипломатичних відносин із Російською Федерацією", проект постанови про звернення Верховної Ради до Кабінету міністрів щодо денонсації угоди між урядом України й урядом РФ про безвізові поїздки громадян України та Росії. Очевидно, ухвалити треба буде ще чимало законів. Бо наша армія на російську агресію відповіла, а український політикум, на жаль, ні.


Автор: nahnews.org

Андрій ІЛЛЄНКО: Влада обрала політику сидіння на двох стільцях

 

Андрій ІЛЛЄНКО: Влада обрала політику сидіння на двох стільцях. Коли їм потрібно, говорять, в Україні війна. На будь-яку критику відповідають, що це працює агентура Кремля


Що заважає?


- Більшість законопроектів подані в 2014-2015 роках. Вони давно зареєстровані у Верховній Раді. Але нинішня влада обрала політику сидіння на двох стільцях. Коли їм потрібно, говорять, в Україні війна. На будь-яку критику відповідають, що це працює агентура Кремля. З іншого боку, коли від них вимагають реальних дій щодо захисту України від агресора, то починають розказувати про АТО, що не можемо припинити торгівлю з Росією й тимчасово окупованими територіями, розірвати дипломатичні стосунки з Москвою. Це - порочна політика.


Працює шахта чи завод на окупованій території та не платить податки окупаційній владі? Хто вірить у цю маячню?


Тобто?


- Візьмемо торгівлю з окупованими територіями. Вона спрямована проти наших національних інтересів. Ми даємо гроші для підтримки окупаційного режиму на цих територіях. Ці кошти вони використовують на закупівлю боєприпасів і оплату найманців, які вбивають наших солдат. При цьому не модернізуємо свою енергосистему. Справа не тільки у вугіллі. Вугілля - це просто найбільш розкручена тема.


Фінансуємо війну проти себе. Раніше влада відмовчувалася на ці запитання. Тепер відкрито говорить - це не є погано, це є добре. Мовляв, працюючі там підприємства не платять терористам податки. Вони що, знущаються над нами? Тобто, працює шахта чи завод на окупованій території і не платить податки бойовикам, окупаційній владі? Хто вірить у цю маячню? До якого цинізму треба дійти, щоб таке говорити. Далі - корупція, бо це - схеми, чорні гроші. Вже мовчу про формулу Роттердам+. У результаті платимо значно більше, ніж реальна вартість вугілля. Олігархія на цьому заробляє. Та сама олігархія, яка роздмухувала війну, давала гроші терористам. Плюс знищуємо морально своїх громадян і бойовий дух армії. Бо солдати воюють, у них стріляють, вони гинуть. А поряд повним ходом іде торгівля, туди-сюди ходять ешелони, фури.


Потрібна повна економічна блокада. Ми не можемо допомогти тим, хто перебуває на тимчасово окупованій території. Можемо їм допомогти, коли прийдуть на підконтрольну нам територію. У жахливому становищі цих людей винна Росія. Бо вона окупувала ці території.


Якби пропоновані закони ухвалили, яка ситуація була б сьогодні?


- Як мінімум, не мали б юридичних проблем.


По-друге, в наших руках був би повний економічний контроль над територіями Криму та Донбасу.


По-третє, мали б зрозумілу зовнішню політику. Україна з першого дня займала б супержорстку та непримиренну позицію, що це - російська окупація. Якщо керівники нашої держави погоджуються на вигідні Москві формулювання, то чому дивуємося, що Меркель, Олланд чи ще хтось заявив?


Як Україна мала б реагувати на загострення в Авдіївці?


- Реакція офіційної влади була слабка. А армія проявила себе чудово. Виконала всі поставлені перед нею завдання.


Як тільки почалося загострення в Авдіївці, "свободівці" ініціювали позачергову сесію Верховної Ради з конкретним порядком денним - вісім законопроектів і проектів постанов. Вони є першочерговими кроками, які мала б зробити Україна.


У відповідь на обстріли нашої території потрібно вимкнути всі ресурси, які туди надходять. Це швидко прочистило б мозок багатьом. Але наша влада не робить цього.


Автор: pl.com.ua

Андрій ІЛЛЄНКО: Воєнний стан - це не оголошення війни якійсь країні. Це закон, який передбачає, що ми перебудовуємо економіку, державний апарат, правову систему під умови воєнних подій

 

Андрій ІЛЛЄНКО: Воєнний стан - це не оголошення війни якійсь країні. Це закон, який передбачає, що ми перебудовуємо економіку, державний апарат, правову систему під умови воєнних подій


Чи можна пов'язувати загострення в Авдіївці з частковою блокадою залізничного сполучення з окупованими територіями?


- Досі постачаємо туди велику кількість товарів, воду, електроенергію, газ. Кажуть, там мережі єдині. Якщо відключимо їх, відключаться і на нашій території. Але за три роки цю інфраструктуру треба було відмежувати. Це коштувало б грошей. Однак точно обійшлося б дешевше, ніж зараз витрачаємо на дотування окупаційного режиму.


У відповідь на обстріли нашої території потрібно вимкнути всі ресурси, які туди надходять. Це швидко прочистило б мозок багатьом


З'явилася інформація, що Україна закуповує російські двигуни для БТР-ів через Молдову. Парламент на це має відреагувати?


- Треба прийняти закон "Про ембарго на імпорт товарів, отриманих чи вироблених на митній території держави агресора". Ідеться не лише про цю історію. Це державна політика. Тут війна, а тут - не війна, а торгівля, домовленості, корупція. З цим треба закінчувати.


Як це зробити?


- Через суспільний тиск. За три роки якщо й були якісь правильні рішення, то вони досягалися лише суспільним тиском.


Це державна політика. Тут війна, а тут - не війна, а торгівля, домовленості, корупція


 

Чи є альтернатива Мінським угодам?


- Альтернатива є. Але не всім вона подобається. Треба повернутися до Будапештського формату. Україна з доброї волі віддала третій у світі ядерний потенціал. Сьогодні з нами одні повелися підло, а інші не виконують своїх зобов'язань, не допомагають нам. Тому не потрібно боятися сказати - якщо ви ігноруєте умови договору, то ми залишаємо за собою право на відновлення ядерного потенціалу.


Нам потрібні прямі безпечні договори із США та Великою Британією. Це має бути пріоритетом нашої зовнішньої політики. І слід домагатися створення Балто-Чорноморського альянсу.


Варто вводити воєнний стан?


- Його мали запровадити ще в березні 2014 року. "Свобода" вимагала це, коли анексували Крим.


Тут існує багато міфів. Воєнний стан - це не оголошення війни якійсь країні. Це закон, який передбачає, що ми перебудовуємо економіку, державний апарат, правову систему під умови воєнних подій. Максимально використовуємо всі наші ресурси - людські, економічні, технологічні, державні для потреб оборони. Цього не зробили. Якщо зробили б, була б неможлива вакханалія з торгівлею та контрабандою на Донбасі. І світове співтовариство добре розуміло б нашу позицію щодо подій там.


Як бути з громадянами, які постійно перетинають лінію розмежування за пенсіями, зарплатами або їздять за продуктами чи до родичів?


- "Човниковий" формат - життя між тим, і тим не сприяє завершенню конфлікту. Навпаки, дає можливість ігнорувати ці всі обставини. Йде війна, а можна поїхати за зарплатою, купити там щось, перевезти сюди. І ситуація починає сприйматися як буденна, нормальна.


Ми не можемо відповідати за нашого громадянина, коли він перебуває на тимчасово окупованій території. Він там поза нашим захистом. У будь-який момент може стати заручником, мішенню якоїсь провокації. Ті, хто хоч трошки засвітилися там у проукраїнській діяльності, шансів залишатися не мали. Хтось просто патріот України, але непричетний до партій, рухів. Проте це все одно небезпечно. В будь-який момент можна наразитися на фатальні проблеми.


не можемо відповідати за нашого громадянина, коли він перебуває на тимчасово окупованій території. Він там поза нашим захистом


Стратегічно наша позиція, порівняно з російською, краща, ніж два роки тому, коли йшли бої за Дебальцеве?


- На жаль, на рівні тилового керівництва Збройних сил досі залишається багато радянщини й корупції. Але армія значно сильніша, ніж це було позаторік. Тим часом Росія виснажується, переживає серйозну економічну кризу. Там усе тримається на грошах. Сьогодні перестанеш платити силовим структурам, окремим регіонам - завтра вони помахають рукою. Час на нашому боці.


Що нам під силу змінити в країні цьогоріч?


- "Свобода" не впливає на формування державної політики. Максимум, що можемо робити - зупиняти якісь дії та пропонувати альтернативу. Але щоб її реалізувати, потрібні голоси в парламенті й люди у виконавчій владі.


У нинішньої влади не бачу бажання робити реформи. Вони намагаються просто втримати ситуацію під контролем, зберегти статус-кво. Думають усього на кілька місяців уперед. Не ставлять перед собою жодних стратегічних, глобальних цілей.


Автор: Марія ВОЛОШИН

Джерело: gazeta.ua


Новини
13-12-2017 23:57
Саакашвілі: моя мета - прибрати з України сарану, яка її з'їдає
Саакашвілі розповів про свою програму наведення порядку в Україні ...
» детальніше
23-10-2017 23:09
Віктор Шишкін: заяви про федералізацію України є шкідливим
Суддя Конституційного Суду України у відставці Віктор Шишкін назвав заяву першого президента України Леоніда Кравчука про можливу федералізацію нашої держави шкідливою. Про це він повідомив у коментарі i.ua.tv ...
» детальніше
20-10-2017 23:52
Віктор Шишкін. Звернення до суспільства
На передодні запланованого мітингу який відбувся 17 жовтня 2017 року, фахівцями Національної Асамблеї України був розроблений проект закону “Про надання згоди на притягнення до кримінальної відповідальності, затримання чи заарештування народних депутатів України”. Цей законопроект дозволяє народним обранцям виконати свою передвиборчу обіцянку ...
» детальніше
13-10-2017 16:20
Віктор Шишкін: для Європи своя сорочка ближча до тіла
На думку судді Конституційного Суду України у відставці Віктора Шишкіна, у Парламентській асамблеї Ради Європи антиукраїнський фактор став домінуючим ...
» детальніше
07-10-2017 23:29
Віктор Шишкін: Верховна Рада так і не визнала Росію агресором
У проекті закону про реінтеграцію Донбасу забули про Крим, а Росію за фактом не визнали агресором. Весь документ спрямований на включення в українське законодавство мінських угод ...
» детальніше
30-09-2017 12:55
Олександра Дрік: Антикорупційний майдан. Через шахрайство влади Україна може залишитись без грошей і з корупцією
Президент та Уряд звітують до ЄС про запуск НАЗК і е-декларування як свій успіх і досягнення, а тим часом в Україні роблять все для того, щоби ні те, ні інше ніколи по-справжньому не запрацювало ...
» детальніше
16-06-2017 13:29
Політика. 21 століття. Що нас чекає
950 мільйонів африканців і арабів поховають Європу до середини століття! - німецький професор. Так стверджує германський професор Гуннар Хайнзон ...
» детальніше
11-04-2017 20:00
Заява фракції «Самопоміч»: ПРИПИНИТИ ТЕРОР ПРОТИ СВОЇХ ЛЮДЕЙ
Останніми тижнями спостерігається тенденція до непропорційного застосування сили органами правопорядку,  використання для операцій людей без розпізнавальних знаків та втручання поліцейських в роботу законодавчого органу влади ...
» детальніше
10-04-2017 22:40
"Нас поглинає кредитне болото. Ситуація катастрофічна" - інтерв'ю з Лановим, Соскіним і Новаком
На сьогодні державний борг України становить близько 72 млрд доларів США. Це борги внутрішні й зовнішні, борги перед МВФ, ЄБРР, ЄІБ. Ми боргуємо ЄС, США, Японії і ще Бог знати кому. Мало це чи багато? Здатна Україна безболісно платити за своїми зобов’язаннями чи ні? І чи не загрожує нам дефолт? ...
» детальніше
03-04-2017 01:00
Ситник: Збитки від зловживання НБУ коштами на рефінансування - мільярди
НАБУ перевіряє законність витрачання коштів на рефінансування  та причетність до цього процесу керівництва Нацбанку України, збитки державі становлять мільярди гривень ...
» детальніше
21-03-2017 20:01
ВЛАДИМИР ГРИЦАЙ: Хто наповнює кишені бандитів з "ЛНР"?
... "Взаємовигідна співпраця" з ОРДЛО триває. Електроенергія туди як поставлялася, так і поставляється, вода теж ...
» детальніше
16-03-2017 23:52
Націоналісти підписали та представили Національний маніфест
16 березня 2017 року в Київському міському будинку вчителя відбулося представлення Національного маніфесту ...
» детальніше
15-03-2017 12:01
Константин Иванченко: Порошенко обойдется Украине дороже, чем Янукович
Что показала блокада ОРДЛО. Власть Украины прорвала блокаду «торговли на крови» с ОРДЛО. Эшелоны с грузами для убийц украинцев могут и дальше пересекать линию фронта ...
» детальніше
09-03-2017 21:00
Директор Інституту судових експертиз Рувін спробував відкликати ключову експертизу у справі Насірова – «Схеми»
Директор Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (КНДІСЕ) Олександр Рувін 15 грудня 2016 року надіслав листа до Національного антикорупційного бюро України з проханням вважати недійсним ключовий документ у справі Романа Насірова – висновок судово-економічної експертизи, що своїми діями він завдав держбюджету збитків у сумі понад 2 мільярди гривень ...
» детальніше
28-02-2017 18:00
"ЛНР" і комунізм: чому за електрику для сепаратистів платять українці
Після того як незаконні збройні формування нас пограбували, ми повинні безкоштовно постачати їм електрику за рішенням нашого уряду. Це парадокс ...
» детальніше
24-02-2017 14:26
Майже "розвели як кошенят", або як провалилась спроба приборкати НАБУ
"Розвели як кошенят" – так сказали б за часів Чечетова і Януковича про те, що відбулося вдень 23 лютого в залі Ради. Тепер це називають "боротьбою з корупцією" ...
» детальніше
23-02-2017 23:01
Володимир Парасюк про ідеологію протесту, схеми Ахметова та революцію до кінця
Торгівельна блокада Донбасу перетворилась з тимчасової акції у справжнє ідеологічне протистояння, відлуння якого чути вже і в столиці ...
» детальніше
23-02-2017 16:00
Как российская мафия грабит украинцев через тарифы облэнерго
В последние несколько месяцев только ленивый не вменял местным властям повышение тарифов на все коммунальные услуги, не задумываясь, что любая такая услуга наполовину, а в некоторых отраслях и более, состоит из затрат на электроэнергию ...
» детальніше
22-02-2017 16:00
"Свобода", ПС и "Национальный корпус" выдвинули ультиматум власти
"У нас хватит смелости, сил и решимости самораспустить эту Верховную Раду" ...
» детальніше
18-02-2017 06:00
Оксана Сироїд: СКАЛЬПЕЛЬ
Те, що з державним організмом коїться щось недобре, люди відчувають, і вже досить тривалий час ...
» детальніше
17-02-2017 22:44
Від цього плавиться мозок та закипа Лють. Або що таке алігархопаханат?
Від цього плавиться мозок та закипає… Перш ніж читати – сядьте та візьміть валідол. Або автомат! Та перестаньте взагалі платити мафії податки та комуналку! Бо вони не платять нічого! Що таке алігархопаханат ? ...
» детальніше
16-02-2017 23:26
Андрій Ильенко : Наша армія на російську агресію відповіла, а український політикум - ні
Чи потрібна економічна блокада тимчасово окупованих територій, чому треба запроваджувати воєнний стан, що може бути альтернативою Мінським угодам ...
» детальніше
16-02-2017 15:53
Віктор Шишкін. Лекция на тему: «Конституційне право». Частина 2.
У рамках співпраці Товариства «Знання» України та громадської організації «Українська Республіканська Платформа» 8 лютого 2017 року в конференц-залі товариства відбулася публічна лекція першого Генерального прокурора України ...
» детальніше
11-02-2017 22:00
Степан Хмара: Доповнення до моєї статті - "ДЛЯ ТИХ, ХТО Є ЖЕРТВАМИ БРЕХЛИВИХ МАНІПУЛЯЦІЙ"
Хочеться щоб українці більше думали. То був би найкращий імунітет від маніпулювання ними ...
» детальніше
10-02-2017 23:30
Степан Хмара: ДЛЯ ТИХ, ХТО Є ЖЕРТВАМИ БРЕХЛИВИХ МАНІПУЛЯЦІЙ
Активне обговорення попередньої статті "Пора отямитися" показало, що поряд більшості людей, які підтримують позицію автора, є чимало таких, хто спантеличений брехливою пропагандою і поведінкою неукраїнської влади в Україні, яка задіяла для цього табуни платних гнид ...
» детальніше
10-02-2017 15:47
Віктор Шишкін. Лекция на тему: «Конституційне право». Частина 1.
У рамках співпраці Товариства «Знання» України та громадської організації «Українська Республіканська Платформа» 8 лютого 2017 року в конференц-залі товариства відбулася публічна лекція першого Генерального прокурора України ...
» детальніше
04-02-2017 23:41
Пионтковский: Теперь по-тихому замочить Лукашенко в сортире уже не получится
Президент Беларуси Александр Лукашенко заявил перед всем миром, что суверенитету страны угрожает путинская Россия, и что он будет этот суверенитет отстаивать, считает российский политолог и публицист Андрей Пионтковский ...
» детальніше
04-02-2017 21:11
Россия: «Смерть» как товар на экспорт
Ирану достаточно было испытать баллистическую ракету для того, чтобы Трамп ввел санкции, приправив их гневным комментарием о том, что "Иран играет с огнем". Вопрос: сколько России надо убить украинцев под замерзающей Авдеевкой, чтобы "лучший президент, которого бог когда-либо посылал Америке" нашел в себе силы хотя бы публично возмутиться тому, что с 29 января дня не проходит без гибели украинских военных и мирных жителей в районе эскалации? ...
» детальніше
03-02-2017 23:30
Российский активист сражен загадочной болезнью, и США не должны молчать
"Через день после того, как президент Трамп и Владимир Путин провели первую телефонную беседу, поддерживаемые Россией силы начали самое массированное наступление в Восточной Украине за последние месяцы, - говорится в редакционной статье The Washington Post ...
» детальніше
03-02-2017 20:20
Майкл Вейсс: Путин отравил еще одного противника?
"Владимир Кара-Мурза почувствовал недомогание в поезде, когда возвращался из Твери, где только что показал фильм в память об убитом российском диссиденте, бывшем вице-премьере Борисе Немцове", - пишет журналист The Daily Beast Майкл Вейсс ...
» детальніше
02-02-2017 23:00
Степан Хмара: ПОРА ОТЯМИТИСЯ !!!
На Донбасі - АТО (антитерористична операція!), яку ніхто не проводить... СБУ, яка мала б здійснювати антитерористичні заходи, нічого не робить. Натомість на Донбасі є лінія фронту, яку називають "лінія розмежування". На "лінії розмежування" стоять війська ЗСУ, але не СБУ ...
» детальніше
02-02-2017 18:46
МИХЕИЛ СААКАШВИЛИ: "ПОРОШЕНКО УПРАВЛЯЕТ ПОТОКАМИ, НО ОН НЕ УПРАВЛЯЕТ СТРАНОЙ. УКРАИНОЙ УПРАВЛЯЕТ КРИЗИС"
Экс-президент Грузии Михеил Саакашвили стал оппозиционным политиком в Украине. После отставки он покинул власть, и делает свой политический проект, крайне редко попадая в поле зрения украинских СМИ ...
» детальніше
01-02-2017 12:23
США обвинили Россию в агрессии под Авдеевкой и назвали «оправданным» продвижение украинских сил
США обвинили Россию в агрессии под Авдеевкой и назвали «оправданным» продвижение Миссия Соединенных Штатов Америки при Организации по безопасности и сотрудничеству в Европе выпустила специальное заявление в связи с агрессией РФ в Авдеевке, в котором она призвала Москву и подконтрольные ей оккупационные силы прекратить попытки захватить новые территории, отвести силы от линии соприкосновения и обеспечить проведения ремонта городской инфраструктуры, критически важной для выживания тысяч горожан, которые остаются без света и тепла в сильный мороз ...
» детальніше
30-01-2017 23:01
Олег Соскін: Виконання мінських угод означає ліквідацію України
Під час свого засідання Парламентська Асамблея Ради Європи розглянула та прийняла низку резолюцій, що стосувались України ...
» детальніше
26-01-2017 22:09
Новоженець: Патріоти - не терористи !
26.01.17. - "Історичні паралелі" з Ростиславом Новоженцем, заступником голови Української Республіканської партії ...
» детальніше
24-01-2017 22:40
Левко Лук’яненко: «Ми не сироти у Бога!»
Український націоналіст, дисидент часів СРСР, котрий відбув за ґратами 25 років, співзасновник Української Гельсінської групи, політичний і громадський діяч незалежної України, колишній народний депутат І, ІІ, ІV і V скликань, Герой України, лауреат Національної премії імені Т. Шевченка, автор «Акта про Незалежність України», а також книжок «Нюрнберг-2», «Маршал Жуков і українці у Другій світовій війні», «Шлях до відродження». Левко Григорович Лук’яненко — знакова постать у новітній історії самостійної держави Україна ...
» детальніше
21-01-2017 23:38
Олег Романчук. Україна кишить колаборантами
Вони ще небезпечніші за корупціонерів. Колаборанти – це своєрідні «зелені чоловічки». Тільки без уніформи. Поки що ...
» детальніше
19-01-2017 23:57
Новоженець : Христос хрещався ! - В ріці Дніпрі !
19.01.17. - "Історичні паралелі" з Ростиславом Новоженцем, заступником голови Української Республіканської партії ...
» детальніше
12-01-2017 23:21
Новоженець : Обрізання - нам чуже !
12.01.17. - "Історичні паралелі" з Ростиславом Новоженцем, заступником голови Української Республіканської партії ...
» детальніше
05-01-2017 22:37
Новоженець : Дідух, коляда - щасливого Різдва !
05.01.17. - "Історичні паралелі" з Ростиславом Новоженцем, заступником голови Української Республіканської партії ...
» детальніше
30-12-2016 21:18
Ростислав Новоженець: Вітання з Новим 7525 роком!
Обурююсь, коли мене вітають з «наступаючим». Це не тільки калька з російської. Адже, коли хтось «наступає» – слід захищатись. А це вже не привітання, а виклик. Вживаймо питоме українське – «прийдешній» ...
» детальніше
26-12-2016 20:00
Дипломатичний скандал з Ізраїлем: чому Київ не міг проголосувати інакше
Минулі вихідні пройшли під знаком загострення відносин між Ізраїлем та Україною
» детальніше
24-10-2016 05:57
Українців зобов’яжуть заплатити за аудит квартир і платити пеню
В Україні вже в наступному році має запрацювати Фонд енергоефективності, інвесторами якого фактично стануть самі українці ...
» детальніше
21-10-2016 22:38
Партія 5.10 анонсувала З'їзд підприємців Києва 29 жовтня 2016 року
Вже два роки в Києві твориться беззаконня. Зносяться десятки тисяч квадратних метрів дозволених ще учора торгових площ. Рушаться прибудови. Розбиваються фасади ...
» детальніше
21-10-2016 07:00
Заява Партії 5.10: Затримання Геннадія Балашова на Банковій
Сьогодні на вулиці Банкової прямо під адміністрацією президента, сталося те, що можна вважати апогеєм розквіту поліцейської держави - напад на Політичну Партію 5.10 і арешт лідера Партії Геннадія Балашова ...
» детальніше
14-10-2016 22:47
Білецький та «азовці» створили партію «Національний корпус»
Цивільний корпус «Азов» створив політичну партію «Національний корпус» ...
» детальніше
06-10-2016 23:00
Прямим текстом: Кого фінансує українець, сплачуючи за газ?
Квитанції за газ – гроші в кишеню сепаратистів. Кого фінансує українець, сплачуючи за блакитне паливо? І звідки ці космічні ціни?...
» детальніше
27-09-2016 23:27
Анатолій Амелін: 25 років Незалежності: економічні підсумки
Анатолій Амелін, директор економічних програм УІМ, колишній член Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України, підводить економічні підсумки 25 років незалежності України: мовою цифр ...
» детальніше
08-08-2016 22:02
Віктор Шишкін в студії НАРОД і ВЛАДА на кухні у дядечка Богдана
Віктор Шишкін в студії Народ і Влада на кухні у Дядечка Богдана про злочинні спроби руйнування конституційного ладу України ...
» детальніше
08-07-2016 21:55
Пам'яті філософа Елвіна Тоффлера
Американський філософ, соціолог і футуролог, один з авторів концепції постіндустріального суспільства ...
» детальніше
 
Copyright © 2013, Запоріжжя
Останнє оновлення сайту: 12-03-2018 00:45