На головну сторінку сайту Спільна Справа ТБ      
СПІЛЬНА
Сайт Спільна Справа ТБ в Запоріжжі
СПРАВА

Ukr

 

Кошик покупця

 

Кабінет покупця

  ГОЛОВНА  
|  ДОВІДКА  
|  КОРИСНІ СТАТТІ  
|  КОНТАКТИ  
|  КНИЖКОВА КРАМНИЦЯ  
 

Анатолій Гриценко : Ми торкнемося дна, могутньо від нього відштовхнемося і підемо вгору

21-12-2016 20:11 "Анатолій Гриценко : Ми торкнемося дна, могутньо від нього відштовхнемося і підемо вгору"

Софіко Векуа, "Facenews"

21.12.2016 09: 20


"Серпентарій "Любих друзів" міцний і єдиний, але лише до певного часу. Чим слабкіше стає король, тим швидше щури біжать чимдалі від владного "Титаніка"


Екс-міністр Анатолій Гриценко : Ми торкнемося дна, могутньо від нього відштовхнемося і підемо вгору


Незважаючи на непросту ситуацію в країні, колишній міністр оборони України і екс-народний депутат Анатолій Гриценко відмічає, що Україна переживала і складніші моменти. "І зараз піднімемося. Потрібні концентрація зусиль і довіра", - розповідає політик.


Тим часом довіра до влади втрачена. Причина цього, за словами Гриценко, криється в її ненаситності і професійній нездатності. Неідеально все, додає екс-міністр, і у вищих політичних кругах, у тому числі, між президентом і Верховною Радою. "Серпентарій "любих друзів" міцний і єдиний, але лише до певного часу", - пояснює політик.


Детальніше про те, чим українці можуть поплатитися за помилки вищих політичних чинів, і те, чому 2017-й рік може стати для України вирішальним, в інтерв'ю FaceNews розповів Анатолій Гриценко.


Дві ключові проблеми - корупція і непрофесіоналізм влади


Анатолій Степанович, ситуація в країні, м'яко кажучи, непроста - окупація, військові дії, складне економічне становище. Все частіше звучить фраза, що у України немає стратегії. І паралельно суспільство стрясають, наприклад, електронні декларації, в яких ми бачимо колосальне багатство частини політиків. Як Ви розцінюєте сьогоднішні українські реалії?


Ситуація дійсно складна на багатьох напрямах. Країна втратила частину території, величезні ресурси, більше мільйона людей є біженцями. Щодня наших солдатів і цивільних вбивають або ранять. Національна валюта обвалилася більше, ніж в три рази, втрачена довіра до влади - із-за її ненаситності, корумпованості і професійної нездатності. На завершення, Україна як держава не із-за народу, а із-за влади згадується у світовій пресі тільки в зв'язці з такими словами як офшори, сліпі трасти, корупція.


Тобто ситуація дуже складна. Але Україна переживала набагато складніші ситуації. Ще живі люди, які пам'ятають післявоєнний період, коли країна лежала в повній розрусі, коли загинули мільйони, не було світла, доріг, шкіл, університетів, все було зруйновано. Ми змогли піднятися. І зараз піднімемося. Потрібні концентрація зусиль і довіра.


Бачу дві ключові проблеми - це корупція і непрофесіоналізм влади.

Звідси і відсутність стратегії. Влада не дивиться на два кроки вперед, вона дивиться або під ноги, або гасить пожежі вчорашнього дня. Ми бачимо це скрізь: в Княжичах, де силовики вбивають силовиків, "плівки Онищенко", які розкрили усю цю гнилизну і корумпованість.


Ви згадали електронні декларації, це дуже болюча і брудна тема.

Люди підозрювали, що у владі набивають кишені, а не працюють як державні менеджери. Тепер побачили своїми очима і жахнулися, коли депутати, міністри, президент розкрили якщо не все, то велику частину кимось заробленого, а більшістю - накраденого.


Суми готівки у чиновників просто приголомшили людей. Коли вони бачать депутата, який ніде толком не працював, а удома у нього лежать мільйони доларів кешем, це не може мати розумного морального пояснення. Коли вони бачать президента, у якого в декларації багатосторінковий перелік компаній і офшорів. По-перше, чому президент продовжує працювати бізнесменом і володіти підприємствами? По-друге, звідки усі ці мільярдні багатства у Петра Олексійовича Порошенка, адже він з 1998 року був державним чиновником в різних іпостасях - від міністра економіки, міністра іноземних, секретаря РНБО до народного депутата і президента? Суцільна брехня і фальш.


Це дратує людей, тому що вони не можуть дозволити собі купити нормальну їжу, ліки, не можуть учити і розвивати своїх дітей. Цей розрив між аморальним багатством влади і мільйонами людей, що опускаються в прірву убогості, насправді, дуже вибухонебезпечний.


Люди повинні усвідомити себе громадянами, народом, а не населенням


Звучить декілька варіантів, як можна вийти з цієї вибухонебезпечної ситуації.

Ймовірно, найчастіше говорять про перевибори. Проте, як відмічає Сергій Лещенко, без нового закону розпуск парламенту не має сенсу. Як Ви відноситеся до перспективи перевиборів, і чи можуть вони щось вирішити?


Якщо влада нефахова, злодійкувата, корумпована, і із-за неї країна втрачає, то висновок очевидний - таку владу треба міняти. Далі встає питання про механізм зміни влади. Він може бути мирним, спокійним - шляхом перевиборів, і немирним, неспокійним - скажімо так, шляхом Майдану. Я підтримую спокійний варіант зміни влади, без катаклізмів - дострокові вибори.


Зрозуміло, чому влада не хоче виборів. Рейтинг президента обвалився, так само як і рівень підтримки його політичної сили. Рейтинг "Народного фронту" - партії, що перемогла за списками на виборах, близький до нуля. Ясна річ, вони не отримають в новому парламенті, тобто і в уряді, того представництва, яке мають зараз.

Вони не хочуть виборів. І при цьому не хочуть стримати хапальні рефлекси, патологічну жадність. Так довго не може тривати, всьому є межа.


Але Ви праві, якість нової влади залежить від закону про вибори. Його треба міняти. Хто це повинен зробити? Парламент і президент, адже вони нам це слізно обіцяли.


Петро Порошенко у своїй виборчій програмі кандидата в президенти записав, що буде закон про вибори на пропорційній основі з відритими списками. Це зобов'язання президента. Сказав - зробив? Чи сказав, не зробив, передумав? Тоді, скажемо прямо, базіка? Може, досить вже брехати?


Далі - парламент. Парламентська коаліція 21 листопада 2014 року підписала коаліційну угоду. Там чітко вказано: пропорційний закон про вибори за відкритими списками. Два роки пройшло. Виконуйте обіцяне людям.


Чому це необхідно? Треба відсікти корумповану мажоритарну складову, коли половина парламенту обирається в округах. Вони у більшості своїй купують округи, і ми бачимо, як потім поводяться в Раді. Онищенко купив округ, Лесик Довгий купив округ, далі усі інші "березенки", що стали депутатами, навіть не живучи у своєму окрузі. Тому закон про вибори дійсно треба змінити.


Але я був би нещирий, якби не сказав, що змінитися треба і людям. Люди повинні усвідомити себе громадянами, народом, а не населенням. Якщо вони продають голоси за гречку, гроші, знаючи, що це підло, аморально, йде в розріз з божими заповідями - для кого який аргумент важливіший, а потім, через три дні після виборів дзвонять: "Пане Гриценко, допоможіть, скликайте Майдан, бо влада злочинна", то хто ж таку владу обрав?


Людям треба врешті-решт усвідомити свою відповідальність. Зараз, побачивши електронні декларації, панамські офшори, сліпі трасти, провали в зовнішній політиці, економіці, "Любих друзів" навколо президента, мені здається, з тих більш ніж 54 що підтримали Порошенка в травні 2014-го, більшість людей відчувають себе зрадженими, для них це боляче. Через цей біль треба пройти, зробивши правильні висновки, щоб на наступних виборах голосувати відповідально, не вірити в казки і не піддаватися маніпуляціям. Тоді при з'єднанні нового виборчого закону і нового відповідального громадянина якість влади буде інша.


І останнє - вже досить набридший аргумент влади,  мовляв, не "можна проводити вибори в період війни, це план Путіна, Кремля, ФСБ, "Шатун". Усе це брехня і фальш. Адже люди пам'ятають, що в 2014 році була інтенсивніша війна, ніж зараз, і в той період пішли на проведення і президентських, і парламентських виборів. Ясне одно: оновлення влади боїться лише сама влада, що втратила довіру людей.


"Плівки Онищенко" замовкнути або заговорити не можна. Це дуже серйозно


Тінь на Петра Порошенка не може не кидати і ситуація з "плівками Онищенко" який заявив, що не лише володіє компроматом на президента України, але і передав його США. Як Ви оцінюєте ситуацію з цими записами, і яких наслідків чекаєте?


Цей скандал з плівками не залишиться без наслідків, і, на жаль, за помилки президентів скрізь і завжди розплачуються країни і народи. Про те, що в парламенті по команді президента організовують потрібні йому голосування, у тому числі, з підкупом депутатів, те, що нові депутати входять до складу фракції БПП, коли треба, що віджимається бізнес, і декого примушують доплатити, знав багато хто. Дехто про це говорив публічно, навіть в парламенті. Тому "плівки Онищенко" - це просто підтвердження тотальної корумпованості у верхніх ешелонах, до того ж тепер уже передане правоохоронним органам США.


Свідчення Онищенко мають бути вивчені і розслідувані в інтересах країни, незважаючи на той факт, що сам Онищенко є злочинцем. Він признався, що був співучасником злочину, що за вказівкою президента організовував скупку голосів 70 депутатів. Онищенко стверджує, що був присутнім при розмовах, де президент "віджимав" чужий бізнес, і записував їх.


Давайте самого Онищенко поки що відсунемо убік, але ось факти, зафіксовані і озвучені їм, ми не маємо права залишити без уваги. Співучасники злочинів, будь то депутати, міністри або президент, мають бути названі і покарані.


НАБУ вже порушило кримінальне виробництво за статтею 368 "Отримання непровомірної вигоди". У мене питання - чому цей злочин не був кваліфікований і по статті 369, тобто не лише отримання, але і дача хабаря. Адже не буває одностороннього хабаря. Якщо були люди, що отримували хабарі, то були і люди, які їх давали. І оскільки у своїх публічних заявах Онищенко вказує на першу особу в країні, на Петра Порошенка, то виглядає так, що НАБУ свідомо виводить за дужки фігуру президента, навіть скісно остерігається потурбувати Банкову.


Пленки Онищенко замолчать или заговорить нельзя


Ми знаємо, що коли створювалися НАБУ і інші антикорупційні органи, Порошенко дав добро на їх створення за однієї умови, що він як президент не буде їм підслідний. Тобто формально НАБУ не має права збуджувати якісь кримінальні виробництва проти президента.


Але у зв'язку з "плівками Онищенко" у мене питання - а що, НАБУ заздалегідь знає, що президент був головним хабародавцем? Ви слідчі, ви збуджуєте виробництво по факту. А раптом виявиться, що не усі хабарі давав Порошенко, а хтось ще з його оточення? Ви спочатку чесно проведіть слідство, і якщо ви його завершите і єдиним фігурантом, хто організовував корупцію в країні, виявиться Порошенко, ось тоді і скажете усій країні: "Все, далі ми рухатися не можемо, на цьому повноваження НАБУ закінчені. Тепер нехай суспільство вирішує, як з цим жити і що робити". І рішення буде знайдено. У такому разі президент вже не зможе бути главою держави. Напевно, він теж спробує утекти з країни, ось тільки куди? У Липецьк? У Ізраїль?


Тому "плівки Онищенко" замовкнути або заговорити не можна. Це дуже серйозно. Серйозно ще і з тієї причини, що вони передані іншій державі, ми вже точно знаємо, що Америці.


З точки зору суверенності держави, відповідальності першої особи, його здатності приймати самостійні і потрібні країні рішення, це величезна загроза, коли президент України знаходиться "на гачку" у спецслужб інших держав. Будь-яких держав, оскільки навіть в стосунках з Америкою є питання, по яких наші інтереси можуть розходитися, і президент нашої країни, ми так хочемо і сподіваємося, повинен відстоювати інтереси України.


Коли влада у інших держав "на гачку", що завгодно може бути


Ви говорите, що за помилки президента платити буде країна. Чим у результаті країна може заплатити і за панамські офшори, і за декларації, і за "плівки Онищенко"?


Коротка відповідь - доки твердо не знаю, але можу здогадуватися. Приклад, який вже став публічним. Під час останньої поїздки у Брюссель Порошенко пообіцяв європейцям, що Україна зніме мораторій на експорт лісу-кругляка в Європу. Сам Порошенко нам про це не сказав, про це сказав один з керівників ЄС пан Юнкер. І спасибі журналістам, які зафіксували ці слова і донесли до українських громадян обіцянку,  яку дав Порошенко в закритому режимі.


Що це означає? Що Порошенко зрадив інтерес України, що готовий і далі знищувати ліси в Карпатах і не лише, готовий знищувати деревообробну і меблеву промисловість в Україні, що ми втрачатимемо робочі місця, падатиме рівень екологічного захисту, отже і здоров'я наших громадян. Ось Вам один приклад дії президента врозріз з інтересами своєї країни. Я сподіваюся, що парламент зупинить цю "обіцянку" президента.


Яке ще вирішення, що суперечить нашим інтересам, може прийняти підвішений "на гачок" спецслужб Порошенко? Будь-яке. Минск- 1, Минск- 2. Це фактично, акти капітуляції України з прийняттям усіх умов, які висунув Путін. Чому Порошенко так поступив? Злякався? Його шантажували? Переживав за свій бізнес в Липецьку і Севастополі?


Коли влада у інших держав "на гачку", що завгодно може бути. Сьогодні вона дозволить експорт лісу-кругляка. Завтра попросять, і вона дозволить експорт людських органів? Знаю твердо: президент не має бути пов'язаний ніякими підкилимовими домовленостями, корупційними зв'язками з іншими державами і їх спецслужбами. Президент не може бути "на гачку". Інакше він не президент, а маріонетка в чужих руках.


Чим слабкіше стає король, тим швидше щури біжать подалі від владного "Титаніка"


Все ж Україна - парламентсько-президентська республіка. По ідеї Верховна Рада повинна контролювати президента. Бачите зараз серед депутатів ресурси, а головне - бажання такого контролю?


Багато помилок, зроблених з тієї або іншої причини президентом, таке можливе і таке було при усіх президентах, повинні і я відчуваю, що виправлятимуться парламентом при усіх його недоліках. Якщо сьогодні Порошенко наполяже на ухваленні закону про "особливий статус", введення цієї поправки в Конституцію, то він не отримає трьохсот голосів.


Якщо зараз Порошенко почне давити на парламент, щоб виконати обіцянку, дану у Брюсселі, стосовно експорту лісу-кругляка, то це питання не пройде або так розбурхає суспільство, що Порошенко сам потім злякається і не підпише навіть прийнятий парламентом документ, якщо продавить його.


Тобто парламент вже стає демпфером - гасителем коливань, витікаючих від президента. Це відбувається, у тому числі, і з особових причин.

Наприклад, тему "плівок Онищенко" всіляко намагається зам'яти президент, але її всіляко піднімають союзники президента з "Народного фронту". Тому що правда, що за вказівкою Порошенка була організована кампанія по медійному цькуванню Яценюка. Я вважаю, що Яценюка давно треба було звільнити з поста прем'єра і навіть посадити, і я вказав у своїх свідченнях прокуратурі, по яких статтях, але організація медійного цькування з боку союзника - це підло і бридко. По цій і з багатьох інших причин, дедалі менше буде у президента підтримки в парламенті.

 

Тому я б не ставив на парламент тільки чорну відмітину. В деяких випадках він зможе утримувати ситуацію з різних, у тому числі, шкурницьких міркувань. Хтось не хоче переобиратися, хтось ображений, хтось не домовився з президентом. Той же Онищенко - якби не почали давити на його власний бізнес, він би і далі залишався мовчазним співучасником злочину, як до цього,  аджеж правда?


А ті, хто зараз виконують ту ж роль, що раніше була закріплена за Онищенко? Поки мовчать, але якщо зачеплять їх особисті інтереси, можуть з'явитися нові "плівки".

Серпентарій "Любих друзів" міцний і єдиний, але лише до певного часу. Чим слабкіше стає король, тим швидше щури біжать подалі від владного "Титаніка".

 

Спроба ліквідовувати лише депутатську недоторканість приречена на провал


Про тих, що збігають. Вже декілька депутатів встигли залишити країну до зняття з них недоторканості. Той же Онищенко. Так, в парламенті знову заговорили про те, що робити з депутатським імунітетом. Хтось говорить, що треба спростити процедуру її зняття, хтось - що прибрати в принципі. При цьому є версія, що ліквідація недоторканості може стати початком вибіркових гонінь. Що із цього приводу думаєте Ви?


У країні не повинно бути ні єдиного посадовця, який має недоторканість, що дозволяє уникати відповідальності за вчинені злочини. І ключове слово тут - "ні єдиного". У моїй президентській програмі було записано - позбавити недоторканості усіх, хто її має, тобто президента, депутатів і суддів. Так, у них мають бути особливі умови роботи, вони мають бути захищені. Суддів треба захищати із-за рішень, які вони приймають, відправляючи злочинців за грати. Президент теж приймає непрості рішення, завжди є і будуть незадоволені. Депутати голосують відкрито і повинні мати право говорити відкрито те, що багатьом проти шерсті, тому що вони представляють інтереси людей і були ними обрані. Але відносно кримінальних злочинів - ніякого імунітету.

Спроба ліквідовувати лише депутатську недоторканість приречена на провал. Причини вказані у Вашому питанні, тому що зараз під президентом силовий блок, прокуратура. Через маніпуляції з членами конкурсної комісії в сферу прямого впливу може потрапити і Державне бюро розслідувань.


Тому проти депутата, який приведе факти, які б'ють по президентові, негайно почнеться цькування. Наприклад, Лещенко. Він що, корупціонер номер один? Ні, але перше виробництво, яке почав антикорупційний орган при Кабміні, виявилося пов'язаним з Лещенком. Хтось краде у країни мільярди, а тут квартира. Про що ви говорите?


Вибірковість, а значить несправедливість правоохоронної системи, в нинішніх умовах виключає голосування парламенту за позбавлення самих себе недоторканості. Усі вони і далі обіцятимуть, але законопроект не пройде. І Парубий це добре знає. Нагадаю, в нинішньому парламенті голосувався законопроект про позбавлення недоторканості. Він пройшов перше читання і Конституційний суд. Нехай Парубий завтра поставить його на голосування, я впевнений - точно не пройде. Придумають сотні причин.


Виходячи з цього, питання треба вирішувати в комплексі, позбавляти недоторканості відразу усіх. Але цього не хоче Порошенко, як до цього не хотів і Янукович.

 

Спроба ліквідовувати лише депутатську недоторканість приречена на провал


Не так давно парламент зняв недоторканість з Вадима Новинського. Паралельно Олександр Єфремов, як мінімум, до 22 січня залишається під вартою. І Новинського, і Єфремова прийнято зараховувати до умовної групи "регіоналів", які, очевидно, асоціюються з режимом Віктора Януковича. Ви вірите, що це реальна боротьба з "регіоналами"?


Відповідь буде з двох частин. По-перше, чи треба притягати до відповідальності членів команди Януковича, так само як і самого Януковича, за вчинені злочини?

Треба. Друга частина відповіді полягає в тому, що закон має бути законом завжди і скрізь, і якщо ми бачимо, а ми бачимо, що після Майдану нова команда скоює не менш тяжкі злочини, то чекати доки вона стане "папєрєдніками" і притягати її до відповідальності тільки після зміни президента, неправильно.


Будь-хто, скоївши злочин, повинен негайно за нього відповісти перед законом, незалежно від партійного забарвлення, посади, будь-яких інших чинників. Тоді у людей буде відчуття справедливості. Якщо цього немає, якщо "Любих друзів" попереднього президента притягатимуть до відповідальності, що правильно, але не чіпатимуть "Любих друзів" нинішнього президента, то ви ніколи не переконаєте громадян, що це справедливе правосуддя. Але навіть по відношенню до екс-регіоналів влада діє вибірково, не згідно із законом, а в ручному режимі.

 

Парламент позбавив недоторканості Вадима Новинського, хоча і без того він справно ходив в ГПУ, свідчив, заявляв: доведете - судите. Ніби все ясно і логічно. Але відчуття повної справедливості все одно немає. Чому? Тому що поруч вибірковість, ручний режим, підкилимові "домовленості" з владою.


Геннадієві Кернесу, мерові Харкова ставлять склад злочину дужче Новинського. І? Суд по Кернесу багаторазово відкладається і переноситься. Кернесу дозволили брати участь у виборах, стати мером міста-мільйонника. Як бачимо, навіть по відношенню до членів команди Януковича правосуддя неоднакове, вибіркове, тобто несправедливе.


Той же Онищенко прямо говорить, що Порошенко допоміг йому обійти закон і стати депутатом незаконно. Ще до парламентських виборів 2014 року журналісти писали, що Онищенко і ряд інших кандидатів не мають права балотуватися, тому що впродовж року вони були відсутні в країні більшу кількість днів, чим дозволяє закон. Вони фактично не жили в Україні. І якби в країні були непідкупний суд і непідкупна ЦВК, то Онищенко не став би депутатом. Але він став. Як? Зараз він говорить, що заплатив 6 мільйонів доларів і по дзвінку президента його зареєстрували. А як же закон? Влада провокує, щоб усі несли їй по 6 мільйонів? Це правова держава?

 

Держава повинна виконувати для громадян дві функції - безпека і справедливість. Решту люди зроблять самі. Безпеку самі громадяни не можуть забезпечити, інакше їм треба озброюватися, створювати свої армії.

 

Так само функція справедливості. Навіть лінію огорожі між ділянками в селі, коли сусіди не можуть домовитися, хтось третій повинен вказати, де вона проходить, тобто має бути якась справедлива і шанована державна інституція. А коли базові речі - захист власності, захист прав, захист життя під знаком питання, тобто коли держава не виконує свої базові функції, тоді громадяни такої держави страхаються і багато хто тікає в інші країни.


У мене таке відчуття, що 2017-й рік буде для України переломним


Нещодавно на одному з мітингів я спостерігала за групою людей, які були переконані, що військовий переворот може врятувати країну. Зрозуміло, що цю ідею, якщо і сповідують українці, то точно не більшість, проте насторожує вже той факт, що вона є. Як непроста ситуація в країні, на вашу думку, може розвиватися далі, і що необхідно зробити, щоб країна рухалася у напрямі світлого майбутнього?


Ми зараз знаходимося на складному і відповідальному рубежі, який таїть в собі загрози, але і відкриває можливості. Я вірю в можливості і їх реалізацію. При усіх негативних наслідках усі ці офшори, сліпі трасти, мінські капітуляції, накопительство, декларації, плівки поступово міняють свідомість людей, примушують їх серйозно думати про себе, своїх дітей, майбутнє, дивитися трохи далі, і врешті-решт це змусить людей стати громадянами. Є у мене таке відчуття.


Чи можливий силовий або конфліктний варіант? Можливий. Чи може влада цього уникнути? Може. У влади досить інструментів, щоб ловити сигнали тривоги, невдоволення людей на самих ранніх етапах і не допускати до точки кипіння.


При усьому розкраданні ми все-таки багата країна, і при владі є необхідні важелі, щоб знімати напругу там, де воно виникає. Влада може розібратися в тарифах, зробити їх справедливою, може змусити платити податки тих, хто їх досі не платив, прикрити схеми, по яких витягають мільярди, якщо відчує, що ці мільярди не зможе вивести, тому що по дорозі наздоженуть і уб'ють, не чекаючи суду.


Влада, розумна її частина, вже починає відчувати, що нова влада, яка прийде їй на зміну, буде вимушена жорстоко карати. Для того, щоб не допустити самосуду і відновити справедливість, доведеться брати самих оскаженілих за горло. Навіть якщо нова влада не дуже того хотітиме, вона обставинами і настроєм суспільства буде вимушена це зробити, продемонструвавши тим самим свою здатність виконати функцію справедливості.

 

Втекти і сховатися злочинцям стає все важче. Тим, хто замішаний в махінаціях з американськими або європейськими кредитними грошима - на порядок важче.

Куди бігти? У Росію? Ізраїль? Африку? Світ не такий великий, як ним представлялося. Тому влада, нехай через страх, але намагатиметься не допустити масованого народного гніву.


Приклад - фінальна історія з банком "Михайлівський". Насправді, жахливий по своєму популізму приклад, коли замість того, щоб притягнути до відповідальності тих, хто організував маніпуляції в самому банку, а також команду НБУ Гонтаревой, яка як регулятор не забезпечила належний контроль, за рахунок людей узяли і віддали вкладникам більше мільярда.


Так, вкладники постраждали, але тому є причини і винні з конкретними прізвищами. Чому усі громадяни країни повинні розраховуватися за чиїсь зловживання? Це чистий популізм Порошенка. Він злякався, що розлючені вкладники прийдуть на Банкову "за ним", і президент, який заявляє, що він завжди проти популізму, вносить популістський законопроект, який ту ж приймають в цілому. Він відразу ж його підписує, аби лише протестуючі пішли.


На владу люди давлять по різних напрямах. Знаєте, яка тенденція почалася в округах? Коли декларації депутатів зробили прозорими, люди дізналися, що депутат Х тримає удома під матрацем мільйон доларів готівкою. Люди зі своїми проблемами і платіжками вибудовуються в чергу до депутата Х в приймальні і вимагають: "Допоможіть нам"!. Він говорить: "Звідки"?. "У Вас же мільйон доларів лежить. Так допоможіть, мені і дитині на ліки, навчання, тепло". Йти від відповідей гаслами або новими порожніми обіцянками владі стає з кожним днем все складніше.


Повинен настати момент, коли, з одного боку, влада повністю збанкрутить, покаже свою повну професійну і моральну нездатність, а з іншого боку, підніметься рівень самосвідомості більшості громадян, щоб голосувати відповідально. Якщо на той момент ще вдасться прийняти зміну виборчої системи, то ми зможемо вивести країну з кризового стану без особливих потрясінь, мирно і упевнено.


У мене таке відчуття, що 2017-й рік буде для України переломним. Ми торкнемося дна, могутньо від нього відштовхнемося і підемо вгору. І тоді рух вгору буде дуже швидким, позитивні зміни будуть відчутними і дадуть людям упевненість в собі і у своїй країні.


Джерело: facenews.uа


Переклад: spilnasprava.tv


З блогів
06-12-2017 23:17
Сергей Гайдай: Определяющий день для Украины
Политический технолог и предприниматель Сергей Гайдай в своём интервью каналу Ukrlife.TV прокомментировал события в Киеве 5 декабря 2017 года, назвав этот день определяющим для Украины ...
» детальніше
01-12-2017 23:27
Сергей Гайдай: Зачем Порошенко сконцентрировал власть?
Украинский политтехнолог и предприниматель Сергей Гайдай рассказал UKRLIFE.TV о том, зачем Президент Украины Петр Порошенко сосредоточил всю власть в стране в одних руках ...
» детальніше
26-09-2017 20:00
Боровий і Панфілов про ситуацію на Україні
Костянтин Боровий і Олег Панфілов про Саакашвілі, владу, інформаційний простір і суспільно політичну ситуацію на Україні ...
» детальніше
24-08-2017 08:00
Віктор Шишкін. Росія - незаконний член Організації Об’єднаних Націй
Чергова річниця відродження незалежності України і четвертий рік московсько-української війни ...
» детальніше
11-04-2017 14:55
Соскін: Народні депутати та "антикорупціонери" вимагають перетворити Україну на заповідник стукачів 
Низка народних депутатів України та громадських активістів підписали антикорупційну декларацію з п'ятнадцятьма вимогами до влади ...
» детальніше
10-04-2017 16:31
Олег Соскін: Порошенка повинна замінити така людина як Віктор Шишкін
Замість Порошенка президентом України повинен стати Віктор Шишкін, як Воіслав Коштуниця в Югославії змінив Мілошевича ...
» детальніше
05-04-2017 20:02
Соскін: Путін готовий повернути в Лугандонію Азарова або Януковича
У рамках зустрічей – «Діалоги без краваток» відбудбулась розмова з лідером Української Національної Консервативної партії, керівником проекту «Мій вибір НАТО», професором Олегом Соскіним ...
» детальніше
24-03-2017 19:01
Евген Бистріцький:ІСПИТ НА ДЕМОКРАТІЮ ДЛЯ ВЕРХОВНОЇ РАДИ ТА ПРЕЗИДЕНТА
Це пост не про маленьку жіночку-безстрашного Гавроша нашої революції. Не про неї, яка плигає через паркан законотворчості у Раді так само беззастережно, як сміливо вона плигала через огорожі Межігір'я ...
» детальніше
21-03-2017 22:01
Сергей Гайдай: С кем воюет наш гарант и его люди?
Жизнь нашего президента и его команды - это постоянно обостряющяяся борьба ...
» детальніше
16-03-2017 23:05
Олег Соскін : Напруга зростає - Порошенко чинить опір
Профессор Национальной Академии Управления Олег Соскин в своём интервью каналу UKRLIFE.TV рассказал о проблемах в Верховной Раде Украины, прокомментировал ситуацию вокруг блокады Донбасса ...
» детальніше
11-03-2017 00:29
Юрій Макаров. Шевченко без башти
Домодерні стереотипи в сприйнятті національного героя і символу гальмують українців ...
» детальніше
02-03-2017 00:45
ВОЛОДИМИР ЛАНОВИЙ. ДОЧЕКАЛИСЯ : УКРАЇНСЬКИЙ УРЯД НА СЛУЖБІ У ТЕРОРИСТІВ
Кабмін прийняв постанову, яка узаконює фінансово-матеріальне забезпечення бандформувань на окупованому Донбасі. Всі поставки з України, які вимагали відновити російські окупанти та місцеві терористи для продовження функціонування квазіреспублік та ведення війни проти нас, за рішенням Кабміну ніби-то будуть відбуватися ...
» детальніше
01-03-2017 22:17
Михайло Саакашвілі : З 1 березня знову виросли тарифи на електроенергію
З 1 березня знову виросли тарифи на електроенергію, вже в п'ятий раз за останні два роки. Згідно з новими тарифами, середній місячний платіж за електроенергію складе майже 300 грн ...
» детальніше
28-02-2017 23:05
Лев Підлісецький: Блокада вивела на поверхню одну з найбільших афер в сучасній енергетиці
Працює/непрацює, заробили/зекономили, блокувати/не блокувати, бути чи не бути. Питання, які останніми днями штормлять мозок чи не кожного українця. Давайте спробуємо розібратись у цих питаннях ...
» детальніше
25-02-2017 10:00
Евгений Шевченко: "... Гулять так гулять, пані Тетяно - жгітє ісчо! ..."
Знаєте, іноді дивує.....хоча ні - ідіотизм деяких народних депутатів та їх помічників нажаль вже навіть не дивує. Сьогодні кілька слів про пані Тетяну Чорновол з "Народного фронту" та її вірного друга Андрія Дзиндзю ...
» детальніше
24-02-2017 22:54
Елена Трибушная: Ждун. Всеукраинский ждун. Вот так это называется.
Знаете, в чем главная причина того, что мы как страна все время скатываемся в задницу? В том, что большинству людей лень разбираться в происходящем вокруг и копаться в сортах говна. В стране, не в фейсбуке. Хотя и тут...
» детальніше
24-02-2017 21:16
Проповідь Дмитра Корчинського 24.02.2017
Про те, що мають робити націоналісти ...
» детальніше
14-02-2017 23:47
Віктор Шишкин: Виключення кримінальної відповідальності осіб за перешкоджання пересування вантажів до окупованих рериторій України
EM>Віктор Шишкін: "... Шановні Друзі, виконав завдання небайдужих ..."
» детальніше
09-02-2017 22:48
ІГОР ЯКОВЕНКО : "ЧЕ ГЕВАРИ" РОСІЙСЬКОГО СВІТУ
Чергова "раптова" смерть чергового ватажка терористів "ЛДНР" розділила російські ЗМІ на дві нерівні частини ...
» детальніше
31-01-2017 23:45
Олег Соскин: Победа Трампа стала шоком для двадцатки семей глобалистов, которые контролировали США
Победа Трампа на выборах президента США стала шоком для мировых финансовых и политических элит, для геополитических элит, которые контролируют ментально-информационное поле. Для них Трамп просто неприемлем ...
» детальніше
30-01-2017 20:19
Сергій Лещенко: Медіа-холдинг для Банкової. План захоплення каналу 112
Бажання Петра Порошенко продовжити своє перебування на посаді вступило в заключну стадію – формування сприятливих умов для переобрання на другий термін ...
» детальніше
27-01-2017 23:45
Виктор Небоженко: КРЕМЛЬ ОЗАДАЧЕН.
Неожиданно для себя, путинская Россия оказалась между двух огней. Впереди замелькали маленькие украинские ракеты. Сзади появились большие китайские ракеты. Казалось бы, и то и другое мелочь ...
» детальніше
27-01-2017 22:01
ІГОР ЯКОВЕНКО: ЦИНІЗМ VS ЛИЦЕМІРСТВО, А СВЯТЕННИЦТВО ПОТИРАЄ РУКИ
За новими трендами у світовій політиці стоїть глобальне зіткнення різних етичних систем. Йде світова війна етик ...
» детальніше
27-01-2017 21:00
ИГОРЬ ЯКОВЕНКО: ТОЛСТОЙ СОЖАЛЕЕТ О ВИНЕ ЖУРНАЛИСТОВ
В России большая радость. Между нацистом Петром Толстым, который по совместительству служит вице-спикером России и Александром Бородой, который служит президентом Федерации еврейских общин России, 26.01. 2017 случилось рукопожатие ...
» детальніше
21-12-2016 20:11
Анатолій Гриценко : Ми торкнемося дна, могутньо від нього відштовхнемося і підемо вгору
Незважаючи на непросту ситуацію в країні, колишній міністр оборони України і екс-народний депутат Анатолій Гриценко відмічає, що Україна переживала і складніші моменти ...
» детальніше
16-12-2016 23:22
Інтерв'ю Остапа Дроздова
15 грудня у Золочів завітав відомий журналіст Остап Дроздов в рамках презентації книжки роман-вибух «№1» ...
» детальніше
15-12-2016 17:20
Узурпація під виглядом децентралізації
Через появу нових витрат місцева влада змушена буде закрити дірки шляхом спустошення бюджетів розвитку ...
» детальніше
11-11-2016 00:20
Геннадій Балашов : АМЕРИКАНЦІ ЗАХОТІЛИ ЗМІН
У громадян США більше надій на мільярдера Трампа, який усе життя будував свою бізнес-імперію, чим на політика з багатим досвідом Клінтон ...
» детальніше
04-11-2016 23:38
Балашов: ЧЕСТЬ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЯ
Дорогие сограждане! Мы можем и должны научиться бороться за свои права! Государство ведёт незаконную деятельность, уничтожая и отнимая чужую собственность. Власть вытирает ноги о самый продуктивный класс населения — предпринимателей ...
» детальніше
03-11-2016 21:11
Балашов: Страсть к воле формировалась здесь веками, а власть не устраивает нас хронически.
Интересно, что каждый раз по самому названию Майдана понятно, чего ожидать в итоге. Оранжевая революция — "оранжевые" пришли к власти, украинцы разошлись по домам гордиться собой и слушать, как стабильна гривна и что "эти руки ничего не крали" ...
» детальніше
01-11-2016 12:30
Анатолій Амелін: Економічні підсумки України: як і чому ми втратили 25 років
Кілька разів в тиждень наші політики виступають на ТБ, перекладаючи твоє невдоволення на попередню владу, хоча вони і є попередня влада ...
» детальніше
29-10-2016 03:12
ИГОРЬ ЯКОВЕКО: КАК ЖИТЬ В ОКУПАЦИИ
Россия – оккупированная страна. Для того, чтобы это понять, надо взять в руки Конституцию РФ и сверить с реальностью каждую из 9 глав, а лучше каждую из 137 статей ...
» детальніше
25-10-2016 23:00
ГЕННАДІЙ БАЛАШОВ : КЛИЧКО ВТРАЧАЄ НА БАНДІ БЕЛОЦЕРКОВЦА
Київ - складне місто. Важкий на підйом, але нестримний у гніві. Його дух відчуває кожного, хто приїжджає сюди. Тисячолітня історія, багатий культурний бэкграунд, політичне життя, все сконцентровано тут. З Києвом жарти погані ...
» детальніше
24-10-2016 18:19
Геннадій Балашов анонсував проведення З'їзду підприємців Києва 29 жовтня 2016 року
З'їзд підприємців Києва, вул. Хрещатик 7/11 з 13.00. Усі підприємці Києва зберуться у суботу 29 жовтня на З'їзд із метою організувати штаб національного опору ...
» детальніше
24-10-2016 05:28
Тимофей Иванов об "интервью" Балашова Скрыпину и Ко
Выводы от передачи: 1) Когда обсуждают идею, то надо придерживаться рамок обсуждения идеи. Скакание от идеи до текущей ситуации в Украине не принесло ничего хорошего в разговор. Сорвали разговор, и у всех "стали нервы". От того что кто-то не видит как реализовать идею, это не означает что идея плохая ...
» детальніше
21-10-2016 23:45
Ігор Яковенко : ПОСИДЕНЬКИ НА КРОВІ
За даними ООН російська інтервенція в Україні забрала життя 10 тисяч чоловік. На мій погляд, це істотна преамбула до коментаря про саміт "нормандської четвірки" у Берліні, який почався 19.10.16, а закінчився вже в ніч на 20.10.16 ...
» детальніше
21-10-2016 14:00
Геннадій Балашов : ПІДПРИЄМЦЯМ ДОВЕДЕТЬСЯ СПАЛИТИ УСІ ЕВАКУАТОРИ
Рано чи пізно це доведеться зробити. Коли влада залишається глухою до народу, суспільство радикализируется. Вже два роки в Києві твориться #беззаконня ...
» детальніше
11-10-2016 23:00
Олексій Арестович: щодо стану справ у Державі у цілому.
Дуже показова ситуація щодо стану справ у державі у цілому. Державний апарат, якій хоче бути усюди і управляти усім, не може врегулювати просте (хотя й комплексне питання) вірної інформаційної політики на різних функціональних рівнях ...
» детальніше
25-08-2016 12:00
Тарас Березовець: 25 років України з "дивним російським братом"
Відносини Києва і Москви ніколи не стануть нормальними ...
» детальніше
24-08-2016 19:30
Яковенко Ігор: КОМУ ПУТІН ДОРУЧИВ ПІДІРВАТИ УКРАЇНУ
Записи телефонних переговорів радника президента РФ Глазьєва, члена Громадської палати РФ Затуліна і їх співрозмовників в Україні з приводу організації в цій країні озброєного заколоту ...
» детальніше
22-08-2016 23:50
Яковенко Ігор: "МЕДИАФРЕНИЯ - 168. АРМАГЕДДОН ПО-РОСІЙСЬКИ: ВЕСЕЛО І ФАЛЬШИВО"
Старенький жарт про песиміста, що твердить, що гірше бути не може і оптиміста, що радісно йому  заперечує: "може! може!", у історії сучасної Росії постійно наповнюється все новим змістом ...
» детальніше
22-08-2016 01:00
Яковенко Ігор: "Навіщо ж ви так з нами, Михайло Борисович?"
Перехід з категорії "привабливість, яка дурна"! у категорію "жах, яка дурна"! досить часто відбувається не з часом, і жодним чином не пов'язаний з гендерною приналежністю ...
» детальніше
19-08-2016 23:50
Яковенко Ігор: "НЕ-ВОЛЯ плюс НЕ-ДОВІРА"
Ідея, що якщо 40 років тягати народ по пустелі, то до землі обітованої увійдуть вільні люди, у випадку з Росією явно не спрацювала ...
» детальніше
24-06-2016 23:06
Буковский: Едва избавившись от ярма СССР, Украина тут же начала проситься в Евросоюз. Это дико и глупо!
Евросоюз – огромная и безумно дорогая бюрократическая структура, напоминающая Советский Союз. Великобритания наконец это поняла и проголосовала за выход из ЕС, который обречен на развал, убежден писатель и публицист Владимир Буковский ...
» детальніше
 
Copyright © 2013, Запоріжжя
Останнє оновлення сайту: 14-02-2018 09:00